tel.: (+420) 775 172 860
tel.: (+420) 775 603 398
email: info@riff.cz
Říčanská 989/27
Žebětín/Bystrc
641 00 Brno mapa
Obraťte se s důvěrou na naši realitní kancelář, rádi Vám nabídneme:
Naše společnost poskytuje komplexní služby na trhu s nemovitostmi. Pomůžeme Vám při prodeji Vašeho domu nebo bytu, najít nové bydlení dle Vašich požadavků a zajistíme pro Vás vhodné financování. Pomůžeme nejen při prodeji nemovitosti, ale i při pronájmu Vašich domů, bytů či kancelářských a obchodních prostor.
Našim cílem je poskytnout Vám služby co nejvyšší kvality, tím šetřit Váš čas a peníze a zajistit tak bezpečný a rychlý prodej/nákup nemovitosti.
Bezpečný právní průběh prodeje/koupě nemovitosti zajišťuje advokát. Za jeho přítomnosti probíhá projednávání i samotný podpis smluv. Dále jsou Vám k dispozici naši hypoteční poradci, kteří poradí s výběrem nejvýhodnějšího způsobu financování koupě nemovitosti.
Kromě realitního, právního a hypotečního/finančního servisu vám nabízíme služby odhadce pro potřeby dědického řízení a nezávazné konzultace v oblasti realit.
Využijte i Vy komplexních služeb naší realitní kanceláře a přidejte se tak k řadě spokojených klientů.
Každému případu přechází nezávazná konzultace, při které máte možnost seznámit se s makléřem, který bude mít obchodní případ na starost tzv. od A do Z. Následuje prohlídka nemovitosti, jejímž cílem je seznámení makléře s nemovitostí. Teprve na základě osobní prohlídky dojde ke stanovení cenového intervalu, ve kterém je reálné předmětnou nemovitost prodat či pronajmout. Během této první schůzky Vám makléř sdělí podrobnosti související s prodejem/koupí bytu a dohodne s Vámi vhodný postup pro prodej nemovitosti a pro případnou následnou koupi jiné (větší či menší) nemovitosti. Po této schůzce budete mít jasnou představu, co všechno Vás čeká.
Základem kvalitního zpracování Vaší zakázky je nejen kvalitní fotodokumentace nemovitosti, ale také zajištění veškeré potřebné dokumentace. Zejména se jedná o podklady osvědčující právní vztah klienta k nemovitosti, na jehož základě může daný objekt prodávat, případně pronajímat. Zjisti případná omezení, která brání prodeji nebo je nutné na taková omezení upozornit. Pokud je nemovitost jakkoliv zatížena (hypotéka, věcné břemeno, exekuce), je nutné připravit prodej s ohledem na tuto skutečnost. Pokud dokumenty nemáte k dispozici, zajistíme je u příslušného katastrálního úřadu.
Na základě osobní prohlídky Vaší nemovitosti, zpracování fotografií a podkladů zahájíme nabídku Vaší nemovitosti na realitním trhu, a to prostřednictvím:
V této fázi probíhá inzerce nemovitosti, probíhají prohlídky se zájemci o koupi. Po celou dobu je Vám makléř kdykoliv k dispozici, jste informování o průběhu obchodu, o důvodech proč někteří s klientů na nabídku nepřistoupili, makléře neustále zájem vyhodnocuje a hledá řešení, jak obchodní případ úspěšně zakončit.
Nyní již máme zájemce o koupi a je nutné zajistit samotný prodej/převod DB. Ve spolupráci s advokátem zajistíme vypracování veškerých potřebných právních dokumentů souvisejících s převodem vlastnictví Vámi nabízených nemovitostí ( smlouva o smlouvě budoucí, kupní smlouva, návrh na vklad k příslušnému katastrálnímu úřadu). Automatickou součástí každého obchodního případu je bezpečná úschova kupní ceny.
Jedním z posledních kroků je předání a převzetí nemovitosti mezi prodávajícím a kupujícím. Připravíme předávací protokol, zajistíme přepis u jednotlivých dodavatelů energií (plyn, elektrická energie, voda).
Připravíme pro Vás seznam činností, které je potřeba v souvislosti s prodejem/koupí nemovitosti vykonat.
Samozřejmostí je upozornění na daňové povinnosti související s transakcí.
Při poskytování služeb dochází k zpracování osobních údajů zprostředkovatelem jakožto správcem: